El revés
Aquest cop és un dels que poden ser mes problemàtics de realitzar, es pot fer de diverses maneres. Bàsicament, es complicat perquè sorgeix de la banda on tu no domines tan amb la raqueta. Aquest cop ha sorgit en el temps en les principis del tennis aquest cop no existia perquè la gent nomes jugava de fons i llavors tenia molt mes de temps per preparar-se a l’hora de picar amb el drive.
És un dels cops mes importants en el tennis perquè el teu rival no sempre ta tirarà la pilota on tu vols sempre intentarà crear-te el error. Llavors és importantíssim dominar aquest tipus de cop. Es un cop que el pots realitzar tan per atacar com per defensar-te , el bo de aquest cop es que pots realitzar-lo de diferents maneres com el revés amb una mà sola o el revés a dos mans.
Bàsicament es basa que la espatlla a de creuar el cos uns 180º passant per davant de la cintura i acabant la raqueta a la altura del cap. Es tracta que as de anar a buscar la pilota no tan com passa amb el drive aquí es tracta de fer força amb el peu mes endavant a la xarxa, el punt basic on han de impactar raqueta i pilota es al maluc, tot i així depèn del efecte de la pilota es podrà veure una mica desplaçat o no.
Aquest cop és realitza amb la empunyadura “eastern” de revés. Si el realitzes a una mà doncs queda mes complex a la hora de veure’l jugar, però si jugues el revés amb una mà no o pot fer qualsevol necessites tenir un braç fort i saber la tècnica del revés , o també el pots fer amb el revés a dos mans que es basa en posar la mà dreta dalt que es amb la qual fas força i la esquerra baix que serveix per tenir mes precisió i si no tens tanta força amb el braç doncs també acompanya per suplir la força.