1. EMPRESA SIMULADA, METODOLOGIA I ELS SEUS RESULTATS
Com a empresa simulada Tarraco Sim, partim d’una situació iniciada en breu, és a dir iniciem l’activitat de l’empresa per tant els nostres objectius es basen en donar-nos a conèixer com a empresa i els productes que oferim. A continuació ho concretem més específicament.
1.1. La Missió
La missió de Tarraco Sim, a través de la seva marca TRC, és la de satisfer les necessitats dels clients mitjançant serveis de distribució de productes energètics, i de serveis complementaris relacionats amb el nostre àmbit d’influència.
1.2. La Visió
Convertir-nos en una empresa referent en la xarxa de Sefed’s a través de la seva bona gestió, l’atenció al client i la innovació en els productes.
1.3. Els Objectius
1.3.1. Donar a conèixer Tarraco Sim i els productes que oferim a la resta d’empreses simulades
1.3.2. Ampliar l’oferta de productes i serveis de Tarraco Sim.
1.3.3. Analitzar i desenvolupar el potencial de Tarraco Sim al llarg del curs.
1.3.4. Oferir productes, serveis de qualitat, així com una atenció al client excel·lent.
1.3.5. Inserció en l’activitat d’empreses simulades.
1.3.6. Desenvolupar el departament d’administració per tal de portar una gestió eficient de l’empresa.
1.3.7. Oferir una formació complementària al personal que faciliti la seva tasca diària.
Tant les accions, com els resultats esperats i la temporalització es recullen en la taula resum annexada a aquest document.
Es tracta d’un programa de formació ocupacional per a persones en situació d'atur, on desenvolupen una formació mitjançant una simulació d’empresa. Es reprodueix en una oficina en què els participants es formen practicant les tasques inherents dels diferents llocs de treball i dels departaments amb l’objectiu d’oferir una formació pràctica, en aquest cas a la ciutat de Tarragona.