|
Jo hi vaig ser. És la frase que tota la vida repetirem cada vegada que algú parli de la manifestació del 10 de juliol del 2010. Aquell dia, un milió i mig de persones vam sortir al carrer per fer sentir la nostra veu: Som una nació. Nosaltres decidim.
Aquest vol ser un llibre històric per a un dia històric. Les millors imatges del 10-J fetes pels mateixos protagonistes d’una jornada inoblidable. Petites històries que aquella tarda, totes juntes, van fer Història, en majúscula.
Per convertir el 10/07/2010, un dia històric, en un llibre històric ha estat indispensable una mescla de tres ingredients: col·laboració, talent i il·lusió. Gràcies a tots vosaltres, que us heu bolcat en el projecte, que ens heu enviat les vostres millors fotografies i que ens heu encomanat la força necessària per tirar endavant un llibre tan especial com aquest.
|
| 10-07-2010 |
comentaris rebuts de la mani
-Esperem que serveixi per alguna cosa …. el que és cert, es que cap llei ens fa canviar el sentiment ni la manera de veure les coses.
-Hi varem ser, hi som i serem les vegades que calgui.
-Segur que servirà ja veuràs com al final els polítics es posaran les piles… però els hem d’anar esperonant, sino s’encallen pobrets…
-Va ser una veritable festa,hi vaig saludar gent coneguda de tot arreu….
queda clar que som una nació….,sense estat, però una nació.
-No ens estimen, no ens han estimat mai, no cal que ens tinguin, tirem pel dret.
| -Català/alataC |
-Molt bé, ets un bon reporter “tribulete“.
-Moltes gràcies pel documental.
-Una de les pancartes deia” busquem honorable que no s’arrugui”,curiosa si més no,però hem de reconèixer-li la valentia de convocar aquesta manifestació.
-Ja de tornada en un vagó del metro ens varem trobar a Gaspar Llamazares, la pregunta era òbvia…Que impresión se lleva ? – Muy buena y muy correcta , ha habido mucha gente. Un éxito.
–No hi vaig poder ser…em sap greu….entenc que aquest deu de juliol passarà a l’història.
-Estem acostumats a celebrar derrotes, almenys aquesta batalla l’hem guanyat.
–Mireu aquesta foto ....impressionant!!!
–
– un altra foto- que fort!!!!!!
![]() |
| any 1932 |
– Quines coses pasen….
-PREGUNTEM ALS POLÍTICS CATALANS on és la valentia i la intel.ligència per a defensar els interessos de Catalunya?, com preteneu aconseguir el concert econòmic si no ens concedeixen el més mínim estatutet?, de quin costat esteu?
– confio que els polítics, entenguin el missatge del Gran Manifest, però dubto que facin be la seva feina.
-Jo també esper que els polítics estiguin a l’alçada del que el poble català els hi demana. I no els quedarà més remei que mostrar el seu vertader tarannà a tots. Pots entendre que em refereix al PSC i CIU. De segons quins altres ja el coneixem i prou bé.
-Com a català em sento indignat pel tracte que rebem d’Espanya
| – i a partir d’ara què? |
_ Fantàstica.
| 10-07-2010 |
i- inde-independència!
Volem l’estat Català
| ball de bastons |
La manifestació del 10J, un èxit sense precedents
10-07-2010
-ESTAT / ut…tururut!!!!!-ESTATUT retallat
