L'exposició amb els usuaris de l'associació El Pont, obre el camí pedagògic de la Setmana del Còmic, i ho fa de la manera més maca que ho podria fer.
L'Associació El Pont treballa en el camp dels disminuïts psíquics i malalts mental, i es dóna el cas que un dels organitzadors de la Setmana també és psicòleg i monitor d'aquesta associació. En l'expossició conflueixen les dues vessants del Miquel Villalba, monitor i dibuixants de còmics, i té com a ressultat una experiència divertida pels usuaris del Pont, uns còmics més que dignes, i una lliçó de vida per a tots els que la visiten.
De fet encara podeu visitar-la (romandrà fins octubre) a l'Hotel d'Entitats de Tarragona, situat a la 6a planta del Pàrquing de la Pedrera, al carrer Pons d'Icart S/N. Però si no podeu, us l'ensenyem virtualment. Som-hi!


Totes aquestes activitats de carácter creatiu es portaràn a terme juntament amb el monitor, que recolçarà i supervisarà la tasca de l’usuari preservant al màxim possible l’iniciativa del participant, així com estimulant la seva imaginació per tal de crear un producte que li apartingui genuinament tant com sigui possible. Cal tenir en compte que és la primera vegada que els usuaris prenen contacte amb aquest tipus de llenguatge visual així com els seus diferents graus de discapacitat, amb la qual cosa es preveu un nivell de suport alt per part de l’educador.

La mostra conté també els dibuixos originals dels usaris, fotos dels participants i un espai dedicat a la divulgació de l’Associació “El Pont”, que és l’entitat que aculleix aquesta iniciativa.






