::Inici >Grallers

Grallers

Grups de Grallers

Aquests són alguns dels grups de Grallers en els què participo i col·laboro.

Grallers dels Torraires de Montblanc

Grups de Grallers de la Colla Castellera dels Torraires de Montblanc i la Conca.


IMG_1848.jpg

Ja fa 15 anys des que es va refundar la Colla Castellera dels Torraires de Montblanc i la Conca. Des de llavors que sóc un dels musics de la colla. Actualment porto l'escola de grallers i ensenyo a nous membres a tocar la gralla amb cançons populars i castelleres.

Ara també ens hem fet el nostre primer bloc
grallersdelstorraires.blogspot.com

a on em podeu deixar els vostres comentaris.



Grallers Toquem el 2 de Pira

Grup de Grallers de Pira

Fa 5 anys que vaig anar a viure al poble de Pira. a 6 km de Montblanc. Un lloc molt tranquil i agradable per descansar. Ara formo part del grup de Grallers i aprofito per fer sortides amb ells, sobretot a l'estiu en època de festes majors.
Pira2.bmp



Macaveus

Grup de Grallers

Entre uns quants amics amant de la música, la cultura i de les gralles, vàrem crear un grup anomenat Macaveus. Ara per ara, tenim el projecte una mica aturat, però ja tenim ganes de tirar endavant i fer sortides.