La ResisValls 2013 ja és passat però tranquils que l'any vinent tornarà amb forces renovades, millor i amb un canvi de data! Però és de calaix agrair i anomenar un per un a la gent, patrocinadors, col·laboradors que han fet possible aquest gran event esportiu a Valls:
Club de ciclisme Xavi Tondo, Dblumen, RS Auto, Assegurances Estivill, Cicles MasVi Alcover, JoyRide Bikes Valls, Ciclesport Marcos, Topcycling, Wala Tarragona, Xavi Trops Sport, Vails de Vi, Inverse, Pollastres Güell, Vieja Bodega, Tallers Salvat David Salvat, Academia d'anglès Rosa Mª Domingo, Massatgista Jordi Marti, SetValls, Hotel Class, Trabucaires de Valls, Unió Anelles de la Flama, Camp de tir de Valls, treballs forestals Jan i Maiet, llibreria Adserà i a Marc Busquets.
Agrair especialment a l'Ajuntament de Valls, al Patronat D'esports de Valls i a la Federació Catalana de ciclisme per tot el recolzament durant tota l'organització previa de la ResisValls.
Donar les gràcies també a tots els voluntaris que de manera desinteressada van ajudar en els treballs anteriors, durant i posteriors a la cursa. El seu esforç va ser immens i sense ells ja us diem ara que el circuït no hagués estat en condicions a temps. Per a ells va l'aplaudiment de tota la Junta del Btt Valls.
Per últim donar les gràcies a tots els equips participants a la ResisValls:
BIKEBULL, BTT INERCIA, BTT VALLS I ALT CAMP, CICLES MASVI, ELS INDECISOS, ELS ROMANS AMB PARAIGÜES, GRAN RESERVA TEAM, JOYRIDE, MOTOS CALBET TEAM, PALISTROQUES PRO TEAM, RACERDREAMS, WEMBLEY '11, MARCOS VALLS, PEDALS DEL MÓN, ASSOCIACIÓ CICLISTA VILA-SECA, WALA TARRAGONA, ELS 4 GATS i com no als corredors que van competir en categoria individual.
Donar-vos les gràcies novament a tots/es i esperem que ens retrobem l'any vinent a la ResisValls 2014!!! Esperem les vostres crítiques, opinions positives, negatives, a millorar... tot serà benvingut per tal d'oferir-vos el millor i per fer de la Resisvalls una cursa 6h resistència de fererència en tota la comarca. Podeu enviar també les vostres opinions a bttvalls@bttvalls.org
Salut i pedals!!!!!!
La Vuelta amb la col·laboració amb Top Cycling us donen l'oportunitat d'aconseguir passes ViP pel dia 6 de setembre a Valls per gaudir des de dintre la previa i sortida dels ciclistes en la 13a etapa!!!! Sortejarem 4 passes ViP durant el transcurs de la ResisValls!!!!
A les 8 del matí s'arribava a Lleida amb una temperatura bastant freda però amb un cel nítid que prognosticava que el dia seria fantàstic. Tothom es va equipar i preparar per la sortida i després de la foto de rigor, va començar la ruta que els duria per Juneda, Arbeca, Els Omellons, Tarrés, Vimbodí, l'Espluga de Francolí, on es va dur a terme el dinar encarregat per l'organització per tots els participants/es, Montblanc, Lilla, Fontscaldes, Masmolets finalitzant per fi a Valls.
Va ser una jornada perfecta, emotiva, patida, gaudida i és per això que el club dóna la més sincera enhorabona a tots els participants que des d'un inici van aguantar fins al final tot i la duresa d'alguns trams sense abandonar en cap moment.
El passat diumenge dia 10 de març 32 socis del Club Btt Valls es van reunir per celebrar el que seria el seu 21è aniversari amb la tradicional calçotada que es porta a terme cada any. La jornada va començar a les 9 del matí amb la una sortida conjunta que els duria cap a Fontscaldes, Pas del Bou, Picamoixons, les canteres arribant de nou a Valls a les 11:30. A les 12:30 tothom ja estava preparat per marxar cap a la masia a coure els calçots, menjar bona carn i bons postres dins d'un ambient inmillorable i gran companyerisme. La jornada va finalitzar amb un rondo de salts amb bicicleta de muntanya com no podia ser d'una altra manera.
Gràcies a tots els socis/es que fan d'aquest club, un club gran. Sense ells/es res tindria sentit.
El passat dissabte 5 de maig més d’una trentena de membres del BTT Valls van participar en
Part de l’expedició vallenca va realitzar la marató sencera, amb un total de 119km i l’altra part, la mitja marató, amb un total de 66km. Ambdos circuits van destacar per la seva bellesa paisatgística i la seva duresa, que requeria un bon nivell físic de tots els participants, sense deixar de banda el gran ambient i la diversió que va ser-hi present en tot moment.
Tots els membres del Club BTT Valls van fer un gran paper, destacant el de l’Alba Ruiz, que va quedar tercera de la categoria èlit femenina en la mitja marató, amb un temps de 2h 56min.. També cal mencionar el paper de Carlos Mejias que va ser el primer del club en arribar, completant els 119km. de la marató amb un temps de 4h35min.
![]() |
![]() |
![]() |
Benvolgut company/amic,
Aquest any la Secció Ciclista del C.B. Valls i una colla d’amics de Xavi Tondo estem organitzant la primera cursa social XTV (Memorial Xavi Tondo Volpini), com ja et pots imaginar l’organització d’un event ciclista requereix de col·laboradors per tal de poder dur-lo a terme amb les màximes garanties i eficàcia.
Es per això que ens plau adjuntar-te l’itinerari previst, amb un mapa i rutòmetre ja definitius, amb un perfil i dades de interès, i una primera versió o esborrany de les cruïlles o punts a controlar de l’itinerari (hi ha una fotografia aèria de la zona, unes dades de cursa i unes caselles previstes per a ésser emplenades amb els noms dels col·laboradors que s’afegeixin.
També adjuntem fitxer en format *.kmz on amb l’ajuda del programari Google Earth (si no el tens te’l pots descarregar gratuïtament d’aquest enllaç: http://www.google.es/intl/es/
També tens els track’s disponibles per a poder consultar i descarregar-los a:
http://es.wikiloc.com/wikiloc/
Un cop exposat l’anterior et convidem a que puguis col·laborar amb nosaltres si ho desitges, només cal que ens enviis un e-mail a josepm@gmarquitectura.com indicant-nos el següent:
Nom Cognom1 Cognom2 (Exemple: Josep M. Baldrich Carnicé)
Mòbil de contacte (Exemple: 000 000 000)
e-mail de contacte (Exemple: a@b.c)
Punt opció preferent de control (Exemple: 1)
Punt opció segona de control (Exemple: 4)
Punt opció tercera de control (Exemple: Qualsevol)
Responsable o Col·laborador de punt de control (Exemple: Responsable)
Si sou una colla (o una parella/fills/familiars) i voleu estar junts en un control, aleshores responeu aquest e-mail amb TOTES LES DADES del nom de les persones que volen assistir al control i UNICAMENT un telèfon i un e-mail de contacte.
Us poso un altre exemple:
Pau Guasch Morgades / Maria Guasch Morgades / Montserrat Morgades Carmona
Tel. 000 000 000 (Montse)
montse@gmarquitectura.com (Montse)
4. Punt opció preferent de control
2. Punt opció segona de control
3. Punt opció tercera de control
Col·laborador
Si teniu qualsevol dubte em podeu trucar al 690 047 680 o enviar-me la consulta per e-mail josepm@gmarquitectura.
Gràcies.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Fitxers adjunts:
itinerari recorregutGPS