Durant el curs 2011/2012, es va possar en marxa la campanya "a la nostra escola mengem més fruita". Tots els dimecres i fins a finals de curs tots els nens rebran 1 o 2 peces de fruita a l'hora de l'esmorzar.
Pla de consum de fruita a les escoles
Consisteix a distribuir gratuïtament fruita fresca als escolars d’educació primària (nens i nenes de 6 a 12 anys) de centres educatius de Catalunya, que ho sol·licitin.
És una iniciativa de la Unió Europea que a casa nostra es fa efectiva mitjançant una acció coordinada del Departament d’Agricultura, Alimentació i Acció Rural, el de Salut i el d’Educació, de la Generalitat de Catalunya.
Els objectius són:
Oferir fruita gratuïta en els esmorzars i/o berenars dins del centre escolar.
Informar sobre els beneficis de l’increment del consum de fruites i verdures, i sobre la seva diversitat, característiques, producció, estacionalitat, etc.
Proposar el consum de fruites com una alternativa excel·lent al consum d’altres aliments amb menys qualitat nutricional