::Inici >QUI SÓC? El meu camí fins el dia d'avui

QUI SÓC? El meu camí fins el dia d'avui

El meu camí.....

Jo.
Sóc l'Anna Román Miquel, vaig nèixer a Tarragona i vaig iniciar la meva formació en dansa del ventre l'any 2003 al Centre Terapèutic Integral de Tarragona amb la professora Beatriz Merino, vaig continuar-la i ampliar-la a l’escola RaksAisha amb la  professora Aisha, i és en aquest centre on m'he encarregat dels grups infantil i juvenil fins al juny de 2011.

Arrel del naixement del meu primer fill al març de 2009, m'especialitzo en dansa en família, i en dansa per a embarassades.

A partir de juliol del 2011 decideixo obrir nous camins i centrar-me en els tallers que vaig iniciar a l'octubre de 2010 juntament amb el meu fill Nil (posteriorment al 2012 , de mares i fills ballant i en classes de dansa del ventre per gaudir de l'embaràs, part i postpart.
Amplio formació en aquestes especialitats a través de tallers orientats a potenciar la part terapèutica en les dones, d'aquesta dansa.

L'any any 2011 inicio el meu camí com a component de la companyia de dansa del ventre "El despertar del Nil" juntament amb unes grans amigues i ballarines.


Durant els anys 2011-2016 col.laboraro amb diversos centres, entitats i organismes públics de Tarragona i Reus impartint classes regulars i tallers puntuals a  diferents centres: Mab tot per la dona, Centre Anwar, Mas Pintat, Royal Tarraco, Aqua Altafulla, Bioritmes, Tecletes, Alletar i Criar, Mareus, Ajuntament de Reus, Escola de dansa oriental Illina, Escola de dansa Nou Ritme, Centre Maite B., etc.

Com a formació he rebut classes i he assistit a tallers de dansa del ventre, de grans ballarines i percussionistes com Gloria Alba, Morgana, Anisah, Chandrika Chinoy, Aisha, Suhaila, Munique Neith, Sonia, Issam Houshan,
Ashraf Hassan, Orit, Soraya, Aleksei Riaboshapka, Dalila del Cairo, Judith Anton, Ilina, Alba Hayal, Judith Anton, etc. (+info s/la meva formació)

També he pogut apendre més sobre aquesta dansa i la cultura que l'envolta a través de viatges a Egipte, on vaig poder descobrir l'espectacularitat de les interpretacions de ballarines egipcies, i a Istanbul on vaig viure la força de les ballarines turques, viatges que he aprofitat també per assistir a classes de dansa del ventre amb ballarines autóctones.

Les meves classes es centren en la connexió amb el propi cos, amb gaudir de la dansa i de com desperta la nostra feminitat i en deixar fluir les emocions que sorgeixen durant aquells moments màgics.

Actualment imparteixo classses regulars de dansa del ventre per a dones, a Tarragona i a la Selva del Camp, i tallers puntuals per a embarassades i per a famílies.


Bevingudes al meu espai virtual, espero que hi trobeu allò que busqueu!

Anna

+info: llunanima@gmail.com


Tarragona,novembre de 2016
Pots consultar la meva formació en dansa
(AQUÍ)