Enllaços d'interès
CASA BOFARULL
Sant Joan Despí
::Inici >VISITES CONCERTADES

VISITES CONCERTADES

 

vistabella1

VISTABELLA (Tarragona), Temple del Sagrat Cor. 

Interesant construcció de planta quadrada, distribuïda en diagonal, tipus rústeg amb elements propis de l'entorn rural i una decoració vistosa al seu interior i lluminoses vidrieres de gran modernitat.

Persona de contacte: Sr. Rovira, Tel. 977 625461
 montferri1MONTFERRI (Tarragona, Santuari de Montserrat)

Obra començada per l'arquitecte, acabada cinquanta anys més tard després d'un llarg parèntesi inactiu. Es tracta d'una construcció de blocs de ciment, formada per una sèrie d'arcs parabòlics que formen cúpules a diferentes alçades. S'obre a l'exterior a través d'imaginatives celosies.

Visites tots els diumenges pel matí. 

Visites de grup

Contacte: Sra. Maria Mercè, Tel. 686763239
 
bofarull1

Des de l'any 2014 es pot visitar la Casa Bofarull d'Els Pallaresos, amb un interesant recorregut per algunes de les seves estances, 

CONTACTE:


Podeu concertar visita a www.casabofarull.com o mitjançant l'email: info@casabofarull.com i també a través del telèfon: 602585251
 
 torrecreu

JUJOL A SANT JOAN DESPÍ, "A cada casa descobrirem l'esperit renovador de la seva arquitectura que crea i sobretot transforma l'espai i la matèria creant un món propi, quasi màgic". 

ITINERARI JUJOL

Pots fer una visita guiada l'últim diumenge de cada mes. Cal concertarla prèviament per telèfon o per correu electrònic.

Per a visites col·lectives o de grups, que es poden fer qualsevol dia, la concertació prèvia serà per telèfon.

CONTACTE:

Tel.. 933737363, email: m.st.joand@diba.cat, cannegre@sjdespi.net.

www.sjdespi.cat
www.diba.cat/museus.locals