::Inici >Excursions realitzades >Sortides 2012 >Circuit pels voltants de l'Albiol 05-02-12

Circuit pels voltants de l'Albiol 05-02-12

Excursió pel terme de l'Albiol

El diumenge 05-02-12 van anar afer un circuit pel l’Albiol,  van coincidir amb la setmana més freda del any sortirem el dia no estava clar. Sortim i ens trobem amb l’incendi del dissabte al mateix terme, vam arribar una mica tard. Feia bastant fred però ven abrigat ens vam atrevir. Sortirem direcció Mont-ral per una pista, que li diuen camí del Mas del vidal trobem diferents masos   i basses i corriols completament congelats, ens hi posem a sobre i no es trenca. Alhora de esmorzar no ens hi estem gaire estona fa fred, en acabat fem una tirada llarga fins el Mas de Tinet  en estat ruïnós. Uns metres endavant ens desviem i pugem per un sender molt obac, que ens portarà al grau del Malpas on tenim unes vistes molt bones de part del  tarragonès i Baix camp a tot això en travessat la Serra del pou  en algun tram ens trobem una mica de
neu estem entre 800-900 m d’alçada.
Circuit l'AlbiolCircuit l'AlbiolCircuit l'Albiol

Durant bona estona ens en mogut per senders ara ens trobem una pista que va del  pou a la carretera que porta a Mont-ral, nosaltres ens desviem per un altre sender i comencem la baixada pel grau de l’estelada on ens fem la foto de grup. Sense       adonar-nos ens començar a neva tímidament, conforme perdem alçada es va convetitn en plugim. Arribem a la pista per on en passat i tornem  al poble que la pluja  es més intensa. Per sorpresa nostre un cop arribat als cotxes la pluja es torna neu. Fa fred i neva caregem i marxem ràpidament cap a casa.