::Inici >Excursions realitzades >Sortides 2008 >13-01-08 Montbrió del camp- el bres -Montbrió del camp

13-01-08 Montbrió del camp- el bres -Montbrió del camp

Excursió pels termes de Montbrió del Camp i Botarell

ja hi som dalt

Aquesta es la primera excursió del any 2008, vam pensar d’anar al bres per la seva proximitat. Quedem a la plaça a les 09:00, en quinze minuts marxem direcció a Botarell. Pujarem pel barranc de segures que ja aviem pujat en una altre ocasió. Al arribar a Botarell passem pel camí del pont sobre la via del tren, en arribar al pla on hi ha la bassa esmorzaríem. Continuarem el nostre camí després d' un seguit de pujades una mica fortes  el camí es va convertir en corriol.Arribaríem al cim del bres on hi ha un punt geodèsic l’alçada era de 525mts i que dir que les vistes eren molt bones . Vam tenir la sort que el vent no va fer acte de presencia com avia fet el dia anterior. Això ens va fer poder estar una bona estona a dalt del contrari àuria sigut arribar i ràpidament baixar,per la incomoditat que ofereix el vent per aquestes comarques. Ens vam fer una foto per immortalitzar el moment i vam reprendre la baixada. sense gaires complicacions .Vam estar de sort el dia va ser clar amb un bon sol i sense vent. La tornada la vam fer pel barranc de l’anima blanca no es que fos gaire atractiva ,per aquest motiu sens va fer una mica llarga la arribada al poble.