::Inici >Excursions realitzades >Sortides 2008 >04/05/08 la Morera del Montsant - Montsant -Clot del Cirer

04/05/08 la Morera del Montsant - Montsant -Clot del Cirer

Excursió per la serra del Montsant

foto del grup
El dia 04 de maig, vam anar a la muntanya més singular de de les comarques de Tarragona el Montsant. Quedem a la plaça i ens retrobem a la Morera del Montsant. El dia ens torna a acompanyar, ens preparem i sortim direcció a la imponent serra major. En la pujada passem a prop dels bitllots i el rei i la reina, les grans pedres del cingle. Travessem pel grau de la grallera i ens endinsem al correlot d’en borret i sense adonar-nos ens trobem dintre del Montsant. Seguidament pugem fins el comellar de l’Albert 1098 metres, unes fotos i seguim. Ara ja tot es planer i ràpidament ens plantem al piló del senyalets el punt mes alt de la serra 1109 mts. La foto de rigor i marxem direcció fins al pi Cugat de dimensions peculiars, comparats amb la resta dels que podem veure. Baixem i ens trobem amb el Clot del cirer, un lloc que sorprèn per la seva verdor, tot el contrari de tota la zona que l’envolta. Un cop esmorzats tornàrem a pujar, direcció el barranc del Miró que ens portaria al cingle del sacs. Gaudírem d’unes vistes magnífiques del priorat i la cartoixa d’Escaladei. El senders aeri ens portar al grau de salfores per on baixàrem sense dificultats fins arribar a una pista que ens tornar al poble de Cornudella