::Inici >Excursions realitzades >Sortides 2008 >13/04/08 la Mussara - Avencs de la Febró - La Mussara

13/04/08 la Mussara - Avencs de la Febró - La Mussara

foto al final del avenc

El 13 d’abril anàrem als avencs de la Febró, possiblement un dels llocs mes espectaculars de la comarca . Com de costum a les 09: 00 marxàrem cap a la musara i a les 9:45 arribarem al refugi de la musara, per cert es menjar força bé. El inconvenient son la quantitat de revolts que hi ha fins arribar aquí dalt. El dia acompanyava i en poc mes d’una hora arribàrem als avencs, desprès de deixar una pista i agafar un corriol. L’entrada no estar senyalitzada però no es difícil trobar-la , una baixada no complicada ens porta just a l’entrada d’aquest lloc tan meravellós. La baixada al interior no es difícil i en no res et trobes entre les dos parets on sembles una cosa molt petita allà dins. El recorregut es d’uns 200 mts la fondària es de 30 mts i la màxima amplada entre 6-7 mts . Un cop arribats al final ens férem la foto i marxàrem, la temperatura es molt significativa amb l’exterior .També visitarem la cova que te una sala molt gran amb formes a la pedra molt curioses. Un cop sortirem es disposàrem a esmorzar, tot seguit baixarem direcció al grau dels avencs per un sender. Arribàrem a una pista que ens pujaria fins al pla de l’agustenc , seguidament tornaríem al refugi de la musara.