::Inici >-Mecanismes d'avaluació

-Mecanismes d'avaluació

Mecanismes d’avaluació

La finalitat última del projecte és que aquests surti tal i com s’ha plantejat, aconseguint els objectius fixats a l’inici de curs, els que s’afegeixen durant aquest, i que els nens puguin adquirir parts dels valors esmentats anteriorment.

Per aconseguir aquesta fita, els grup de monitors fa una preparació prèvia de curs on es fixen objectius globals i trimestrals. A més a més aquests son consolidats per la resta de premonitors de l’entitat, que s’afegeixen a la consecució d’aquests.

Planificat el trimestre, cada activitat ha de tenir la seva corresponent fitxa d’activitat, on es detalla els objectius de l’activitat, mitjans emprats per aconseguir-ho i avaluació d’aquesta per veure com ha anat l’activitat. Per aquets motiu els monitors de cada grup es reuneixen a l’acabament de l’activitat per donar les seves impressions i després es comenten en general a la resta de grups, fent aquests els mateix procés.

Els indicadors utilitzats per avaluar la consecució dels objectius son qualitatius, sent aquests, experiències viscudes, treball amb els infants, assoliment de l’activitat, si falten recursos ja siguin materials com pedagògics, etc.

Els avaluadors dels les activitats son els propis monitors d’aquestes, a més a més del grup de premonitors que hi col·labora en el desenvolupament de l’activitat. Però un indicador important, són els infants i/o joves que es beneficien d’aquestes, atenent al seu grau de satisfacció i l’assoliment dels objectius de l’activitat.